Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež – Ing. Kristýna Tučková
Ing. Kristýna Tučková
Bakalářská práce
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež
The Instruments of Marketing Communications for selected target group - Childern and Youth
Anotace:
Tato bakalářská práce je zaměřena na "Prostředky marketingové komunikace cílené na děti a mládež." teoretická část je zaměřena na marketing, marketingový mix a marketingovou komunikaci. Podrobněji se věnuje reklamě a druhům reklamy, především na internetovou reklamu. Velká část je také věnována dětem a mládeži a jejich socializaci. Hlavním cílem praktické části, je zjistit do jaké míry se dá mládež …víceAbstract:
The mean object of this thesis is "Means of marketing comminacations targeted at children and youth." The theoretical part is focused on marketing, marketing mix and marketing communication. It provides an analysis of advertising and types of advertising, especially internet advertising. A part is also dedicated to children and young people and their socialization. The main aim of the practical part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 9. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/uwzjt/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 11. 2015
- Vedoucí: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
- Oponent: doc. Ing. Anna Klosová, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
The role and significance of market research in all stages of development of efficient advertisement campaign
Gabriela Kratochvílová -
Psychological aspects of preparation of printed advertisement
Svetlana Soloveva -
Marketing divadel pro děti a mládež
Hana Procházková -
Influencer marketing se zaměřením na děti druhého stupně základní školy
Kateřina KŘENKOVÁ -
Časopisy pro děti a mládež v letech 1988 a 2008.Ideologie a propaganda, reklama a marketing
Jiří ONDRÁŠEK