Reflexe a sebereflexe učitelů tělesné výchovy – Bc. Ondřej Černý
Bc. Ondřej Černý
Diplomová práce
Reflexe a sebereflexe učitelů tělesné výchovy
Reflection and self-reflection of physical education teachers
Anotace:
Magisterská práce poukazuje na důležitost reflexe a sebereflexe v osobnostním a profesním rozvoji učitele tělesné výchovy. Zabývá se rozvojem profesních kvalit pedagoga na základě využití metod a technik reflexe a sebereflexe. Cílem práce je zmapování způsobů reflexe a sebereflexe u vybraných učitelů tělesné výchovy a jejich využití pro profesní a osobnostní růst učitele. Šetření prokázalo, že tito …víceAbstract:
The thesis points out the importance of reflection and self-reflection in the personal and professional development of a physical education teacher. It deals with the development of the professional qualities of the teacher based on the use of methods and techniques of reflection and self-reflection. This work aims to map ways of reflection and self-reflection of selected physical education teachers …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 1. 2020
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/rcqog/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 2. 2020
- Vedoucí: doc. PhDr. Vladimír Jůva, CSc.
- Oponent: Mgr. Ondřej Janák
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sportovních studiíMasarykova univerzita
Fakulta sportovních studiíMagisterský studijní program / obor:
Tělesná výchova a sport / Učitelství tělesné výchovy pro základní a střední školy
Práce na příbuzné téma
-
Research on Refining the Kindergarten Physical Education Curriculum Underpinned by Fostering Preschoolers' Physical Literacy in China
Liqiong DUAN -
Identifikace problémů začínajícího učitele tělesné výchovy u absolventů katedry tělesné výchovy a sportu v Ústí nad Labem
Andrea LÍSKOVÁ -
Kompetence asistenta pedagoga a jeho spolupráce s učitelem na střední škole
Kristýna Vitásková -
Kompetence pedagoga ke vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami
Michaela ĎURČÍKOVÁ -
Specifika komunikace s dětmi se syndromem ADHD na 1.stupni ZŠ
Petra Škrdlíková -
Kompetence učitelů anglického jazyka na středních odborných školách
Jitka Davies -
Self-reflection in Teacher Development
Veronika Popelková -
Beginning teacher's self-reflection
Nikoleta Vlčková