Veronika Randáčková
Bachelor's thesis
Kontextové reklamní systémy
Contextual advertising systems
Abstract:
Bakalářská práce seznamuje čtenáře s novými a méně používanými kontextovými PPC systémy, které lze v českém internetovém prostředí použít pro reklamní kampaň. Tyto systémy jsou popisovány na reklamní kampani vytvořené pro internetový obchod Pneu360.cz. Cílem práce je zhodnotit použitelnost a účinnost jednotlivých systémů pro další možné pokračování kampaně. Kontextová reklama je v této práci brána …moreAbstract:
Bachelor thesis introduces readers to new and lesser-used contextual PPC systems that are usable in the Czech Internet landscape for the advertising campaign. These systems are described in the ad campaign created for e-shop Pneu360.cz. The aim of this work is to evaluate the applicability and effectiveness of different systems for further possible continuation of the campaign. Contextual advertising …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 10. 2009
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/20154
Thesis defence
- Date of defence: 20. 1. 2010
- Supervisor: Václav Stříteský
- Reader: Bohumír Štědroň
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/20154
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Kontextová reklama Google AdWords
Anna Procházková -
Srovnávací reklama v ČR a v zahraničí
Adam Kurzok -
Internet a reklama
David Zapletal -
Kontextová reklama s využitím Google AdWords a Google AdSense
Radovan Mihok -
Webová reklama se zaměřením na propagaci internetových obchodů
Kateřina Pelánová -
Webová reklama se zaměřením na propagaci internetových obchodů
Kateřina Pelánová -
Effectiveness of comparative advertising in Czech Republic
Polina Gavrilova -
Analýza PPC systémů při různých PPC kampaních
Vladimír Seman