Veronika Randáčková

Bachelor's thesis

Kontextové reklamní systémy

Contextual advertising systems
Abstract:
Bakalářská práce seznamuje čtenáře s novými a méně používanými kontextovými PPC systémy, které lze v českém internetovém prostředí použít pro reklamní kampaň. Tyto systémy jsou popisovány na reklamní kampani vytvořené pro internetový obchod Pneu360.cz. Cílem práce je zhodnotit použitelnost a účinnost jednotlivých systémů pro další možné pokračování kampaně. Kontextová reklama je v této práci brána …more
Abstract:
Bachelor thesis introduces readers to new and lesser-used contextual PPC systems that are usable in the Czech Internet landscape for the advertising campaign. These systems are described in the ad campaign created for e-shop Pneu360.cz. The aim of this work is to evaluate the applicability and effectiveness of different systems for further possible continuation of the campaign. Contextual advertising …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 10. 2009

Thesis defence

  • Date of defence: 20. 1. 2010
  • Supervisor: Václav Stříteský
  • Reader: Bohumír Štědroň

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/20154

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management