Vliv ''Bijtellingu'' na fleetové prodeje značky ŠKODA na nizozemském trhu. – Michal Svačina
Michal Svačina
Bakalářská práce
Vliv ''Bijtellingu'' na fleetové prodeje značky ŠKODA na nizozemském trhu.
Bijtelling influence on ŠKODA fleet sales on the Netherlands market
Anotace:
Cílem této bakalářské práce bylo analyzovat firmu ŠKODA AUTO na nizozemském trhu a přiblížit problematiku spojenou s kolísánímých prodejů vlivem bijtellingu.V teoretické části je představen daňový systém se zaměřením na automobilový průmysl, jehož součástí je vysvětlení bijtellingu. Dále jsou vysvětleny pojmy automobilové emise a fleetový prodej.V praktické části je představen importér ŠKODA AUTO v …víceAbstract:
The aim of this thesis was to analyze the ŠKODA AUTO on the Netherlands market and approach the issues associated with fluctuations in fleet sales influenced by bijtelling.In the theoretical part is introduced tax system with a focus on the automotive industry, which includes an explanation of the bijtelling. Moreover are explained the concepts of automobile emissions and fleet sales.The practical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Jana Přikrylová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management obchodu
Práce na příbuzné téma
-
Možnosti snižování emisí v automobilové dopravě
Martin Paszko -
Potenciál využití elektromobilů k redukci emisí skleníkových plynů z individuální automobilové dopravy v Evropě
Vojtěch VRANAY -
Elektromobilita a její dopad na After Sales Business ve ŠKODA AUTO a.s.
Jaroslav Vaňátko -
Přímé dodávky náhradních dílů zákazníkům z dodavatelské sítě After Sales ve společnosti ŠKODA AUTO a.s.
Jakub Procházka -
After Sales programy pro Škoda Auto a.s.
Alena Machačová -
Analýza prodeje vozů Škoda Auto na vybraných trzích
Ivan Gadermetev -
Analýza dopadů snižování emisí CO2 na řízení prodejů společnosti ŠKODA AUTO a.s.
Jana Šimonová -
Vliv sociálních sítí na prodej vozů ve společnosti ŠKODA AUTO a.s.
Vlada Kyrychenko
Název
Vložil
Vloženo
Práva