Subjekty na mediálním trhu, jejich struktura, poskytované služby a perspektivy vývoje – Bc. Lucie Vintrová
Bc. Lucie Vintrová
Master's thesis
Subjekty na mediálním trhu, jejich struktura, poskytované služby a perspektivy vývoje
Subjects on the Czech media market. Their structure, services and possible development
Abstract:
Diplomová práce se zabývá historií i současností mediálního trhu a vývojem některých jeho částí. Dále je zde obsažen přehled a popis nejdůležitějších subjektů na mediálním trhu, jakými jsou zadavatelé, reklamní agentury, mediální agentury, vybraná sdružení a asociace, a také samotná média a mediální zastupitelství. V analytické části se pak práce věnuje podrobněji zejména mediální agentuře Media Data …moreAbstract:
This thesis deals with past and present media market and the development of some of its parts. There is included an overview and description of the principal stakeholders in the media market, such as clients, advertising agencies, media agencies, selected associations and unions, and the media itself and media offices. The analytical part of the work is devoted more in detail to media agency Media …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2012
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/itc3o/
Thesis defence
- Date of defence: 8. 6. 2012
- Supervisor: JUDr. Petr Majerik
- Reader: PhDr. Adolf Vodrážka
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VINTROVÁ, Lucie. \textit{Subjekty na mediálním trhu, jejich struktura, poskytované služby a perspektivy vývoje}. Online. Master's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2012. Available from: https://theses.cz/id/45gspt/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Změny ve firemní kultuře Generi Biotech s.r.o. a jejich deskripce
Kateřina Wolfová -
Návrh komunikační strategie společnosti POS media, s.r.o.
Pavel Hroch -
Návrh komunikační strategie společnosti Golf Time Media s.r.o.
Dominika Rozmajzlová -
Strategická analýza spoločnosti POS Media Europe s.r.o.
Slavomír Šmídt -
Zhodnocení finanční situace společnosti s r. o. MEDIA AGE a návrhy na její zlepšení
Tomáš Doležal -
Produktový marketing firmy Media One s.r.o.
Jana Vocásková -
Analýza mikroprostředí a makroprostředí firmy 1. Strategy marketing & media s.r.o.
Martin Kovařík -
Využití sociálních medií pro marketingovou komunikaci ve společnosti ESAB VAMBERK, s.r.o.
Simona Nováková