Tereza Rohová

Bachelor's thesis

Online komunikační strategie společnosti Zalando

Online Communication Strategy of Zalando
Abstract:
Tématem této bakalářské práce je online komunikační strategie společnosti Zalando. Hlavním cílem práce je zjistit znalost značky, spokojenost s e-shopem a vnímání reklamy společnosti Zalando. Dílčí cíle jsou identifikace preferencí spotřebitelů v oblasti online nákupů oblečení, určení hlavních faktorů komunikační strategie ovlivňující nákupní chování spotřebitelů a zjištění důležitých aspektů reklamy …more
Abstract:
The topic of this bachelor thesis is Zalando's online communication strategy. The main aim of the thesis is to identify brand awareness, satisfaction with the e-shop and perception of Zalando's advertising. The secondary aims are to identify consumers' preferences regarding online purchases of clothing, to define the main factors of the communication strategy influencing consumers' purchasing behaviour …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 12. 2022

Thesis defence

  • Date of defence: 12. 1. 2023
  • Supervisor: Jitka Volfová
  • Reader: Kamila Matysová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/88181