Online komunikační strategie společnosti Zalando – Tereza Rohová
Tereza Rohová
Bachelor's thesis
Online komunikační strategie společnosti Zalando
Online Communication Strategy of Zalando
Abstract:
Tématem této bakalářské práce je online komunikační strategie společnosti Zalando. Hlavním cílem práce je zjistit znalost značky, spokojenost s e-shopem a vnímání reklamy společnosti Zalando. Dílčí cíle jsou identifikace preferencí spotřebitelů v oblasti online nákupů oblečení, určení hlavních faktorů komunikační strategie ovlivňující nákupní chování spotřebitelů a zjištění důležitých aspektů reklamy …moreAbstract:
The topic of this bachelor thesis is Zalando's online communication strategy. The main aim of the thesis is to identify brand awareness, satisfaction with the e-shop and perception of Zalando's advertising. The secondary aims are to identify consumers' preferences regarding online purchases of clothing, to define the main factors of the communication strategy influencing consumers' purchasing behaviour …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 12. 2022
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/88181
Thesis defence
- Date of defence: 12. 1. 2023
- Supervisor: Jitka Volfová
- Reader: Kamila Matysová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/88181
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme:
Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Marketing communication strategy for an online store launch in sanitary, heating and plumbing industry: Application on a small Slovak company
Patrícia Šulíková -
Digital communication strategy
Jannatul Naim Nipa -
Online marketing communication and Consumer behavior at Dhathri Ayurveda Pvt. Ltd.
Visakh Raj -
Marketingová strategie využívání online komunikačních kanálů Ústřední knihovny Filozofické fakulty Masarykovy univerzity
Anna Cheblokova -
Online komunikační strategie Litovelské kavárny
Filip Pospíšil -
Marketingová strategie využívání online komunikačních kanálů Ústřední knihovny Filozofické fakulty Masarykovy univerzity
Anna Cheblokova -
Online marketing kulturního sektoru. Návrh online marketingové strategie vybraného divadla
Olga Havlíčková -
Návrh online marketingové komunikační strategie
Michal Kopecký