Bc. Michal Papáček

Bachelor's thesis

Green marketing

Green marketing
Abstract:
Předmětem bakalářské práce „Green marketing“ je rozbor green marketingových aktivit v rámci společnosti vyrábějící přírodní kosmetiku. Teoretická část se věnuje společenské odpovědnosti firem, konceptu green marketingu, marketingovému mixu a ekologické certifikaci. V praktické části je provedena analýza marketingového mixu dané společnosti a dotazníkové šetření zaměřené na spotřebitele přírodní a Bio …more
Abstract:
The subject of the thesis "Green marketing" is an analysis of green marketing activities within the company producing natural cosmetics. The theoretical part deals with corporate social responsibility, the concept of green marketing, marketing mix and environmental certification. In the practical part there is an analysis of the marketing mix of the company and a questionnaire survey focused on consumers …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2019

Thesis defence

  • Date of defence: 31. 5. 2019
  • Supervisor: Ing. Jana Švecová
  • Reader: doc. Ing. Radoslav Škapa, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta

Masaryk University

Faculty of Economics and Administration

Bachelor programme / field:
Economy and Management / Business Management