Efektivita internetové reklamy v rámci českého trhu – Ing. Bc. Barbora Piknová
Ing. Bc. Barbora Piknová
Bakalářská práce
Efektivita internetové reklamy v rámci českého trhu
Efectivity of internet advertisement (czech market)
Anotace:
Předmětem předložené bakalářské práce „Efektivita internetové reklamy v rámci českého trhu“ je uvedení případových studií internetových reklamních kampaní založených na reklamě typu PPC v systému Google AdWords. Cílem je představit tento dosud ne příliš známý typ reklamy co nejpodrobněji a ukázat, jak efektivní reklamu tohoto typu vytvořit a jak ji raději nevytvářet. První tři kapitoly se zabývají …víceAbstract:
The subject of the submitted bachelor thesis "Efectivity of internet advertisement (czech market)“ are the case studies of Internet advertising campaigns based on the type of PPC advertising in Google AdWords. The goal is to present this still not-too-familiar type of advertising and show how to create this type of advertising and how better not to create it. The first three chapters deal with relevant …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 5. 2010
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/dnkh7/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2010
- Vedoucí: PhDr. Mgr. Zdeněk Havlíček
- Oponent: Mgr. Jaroslav Čuřík, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasarykova univerzita
Fakulta sociálních studiíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Mediální studia a žurnalistika
Práce na příbuzné téma
-
Měření účinnosti marketingových nástrojů
Igor Černošík -
Význam měření efektivnosti marketingové komunikace v MSP na příkladu vybrané společnosti
Olena Ovsieienko -
Finanční stabilita a výkonnost podniku z pohledu moderních metod měření efektivity
Jana Beranová -
Finanční stabilita a výkonnost podniku z pohledu moderních metod měření efektivity
Yevgeniya Sinelnikova -
Měření efektivnosti obchodního vedoucího v distribuční společnosti
Michaela Koktová -
Měření efektivnosti distribučních kanálů ve vybraném hotelu
Radana Vrbová -
Czech SMEs and the Effectiveness of their PPC Advertising
Hana Zachová -
Zhodnocení a optimalizace výkonnosti pay-per-click (PPC) inzerce
Martin Trojan