Efektivita internetové reklamy v rámci českého trhu – Ing. Bc. Barbora Piknová
Ing. Bc. Barbora Piknová
Bachelor's thesis
Efektivita internetové reklamy v rámci českého trhu
Efectivity of internet advertisement (czech market)
Abstract:
Předmětem předložené bakalářské práce „Efektivita internetové reklamy v rámci českého trhu“ je uvedení případových studií internetových reklamních kampaní založených na reklamě typu PPC v systému Google AdWords. Cílem je představit tento dosud ne příliš známý typ reklamy co nejpodrobněji a ukázat, jak efektivní reklamu tohoto typu vytvořit a jak ji raději nevytvářet. První tři kapitoly se zabývají …moreAbstract:
The subject of the submitted bachelor thesis "Efectivity of internet advertisement (czech market)“ are the case studies of Internet advertising campaigns based on the type of PPC advertising in Google AdWords. The goal is to present this still not-too-familiar type of advertising and show how to create this type of advertising and how better not to create it. The first three chapters deal with relevant …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 5. 2010
Identifier:
https://is.muni.cz/th/dnkh7/
Thesis defence
- Date of defence: 18. 6. 2010
- Supervisor: PhDr. Mgr. Zdeněk Havlíček
- Reader: Mgr. Jaroslav Čuřík, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasaryk University
Faculty of Social StudiesBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Media Studies and Journalism
Theses on a related topic
-
Měření účinnosti marketingových nástrojů
Igor Černošík -
Význam měření efektivnosti marketingové komunikace v MSP na příkladu vybrané společnosti
Olena Ovsieienko -
Finanční stabilita a výkonnost podniku z pohledu moderních metod měření efektivity
Jana Beranová -
Měření efektivnosti obchodního vedoucího v distribuční společnosti
Michaela Koktová -
Finanční stabilita a výkonnost podniku z pohledu moderních metod měření efektivity
Yevgeniya Sinelnikova -
Měření účinnosti spalovacího motoru při využití směsi vodík-kyslíkového plynu
Patrik Gross -
Czech SMEs and the Effectiveness of their PPC Advertising
Hana Zachová -
Zhodnocení a optimalizace výkonnosti pay-per-click (PPC) inzerce
Martin Trojan