Jakub Šťastný

Bakalářská práce

Budování značky zubní hygieny v online prostředí

Building a Dental Hygiene Brand in the Online Environment
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na proces budování značky v oblasti dentální hygieny v online prostředí. V teoretické části jsou definovány klíčové pojmy související s marketingem ve zdravotnictví, marketingovou komunikací, brand buildingem a digitálním marketingem. Praktická část práce je charakterizuje značku DeniDental, kde je značka analyzována z pohledu její pozice na trhu a specifik cílové skupiny …více
Abstract:
The bachelor's thesis focuses on the process of building a brand in the field of dental hygiene in the online environment. In the theoretical part, key terms related to healthcare marketing, marketing communication, brand building and digital marketing are defined. The practical part of the work is devoted to the characteristics of the DeniDental brand, where the brand is analyzed from the point of …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Josef Kocourek, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Šťastný, Jakub. Budování značky zubní hygieny v online prostředí. Zlín, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Bakalářský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace