Influencer marketing jako marketingový nástroj vybraného podniku – Bc. Sabina Šedivá
Bc. Sabina Šedivá
Diplomová práce
Influencer marketing jako marketingový nástroj vybraného podniku
Influencer marketing as a marketing tool of a selected company
Anotace:
Tato diplomová práce se zaměřuje na moderní přístupy v marketingu, konkrétně na influencer marketing a jeho využití v rámci komunikační strategie podniku. Cílem práce bylo analyzovat efektivitu influencer marketingu a navrhnout vhodnou komunikační strategii pro značku Feedo, která by zvýšila povědomí o značce a podpořila prodej produktů. Výzkum zahrnoval analýzu sociálních sítí a dotazníkové šetření …víceAbstract:
This thesis focuses on modern approaches in marketing, specifically on influencer marketing and its use within the communication strategy of the company. The aim of the thesis was to analyse the effectiveness of influencer marketing and to propose a suitable communication strategy for the Feedo brand that would increase brand awareness and boost product sales. The research involved social network analysis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 6. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Kateřina Kantorová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Šedivá, Sabina. Influencer marketing jako marketingový nástroj vybraného podniku. Pardubice, 2024. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniverzita Pardubice
Fakulta ekonomicko-správníMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku
Práce na příbuzné téma
-
Influencer marketing - vývoj influencer marketingu v ČR
Adéla Paulová -
Influencer Marketing On Instagram
Furkan Çakir -
Influencer marketing a jeho využití pro reálný projekt
Klára Hluštíková -
Využití influencer marketingu v cestovním ruchu
Michaela Kamarášová -
Instagram jako médium pro propagaci prostřednictvím influencer marketingu
Denisa Dolénková -
Sharenting a influencer marketing dětí: kidfluencing jako fenomén sociálních sítí
Dominik Gerža -
The Role of New Media in Marketing Communication
Nicola Naušová -
Moderní marketing a jeho vliv na nákupní rozhodování spotřebitele
Tomáš Vlastník