Ondřej Bezucha
Bachelor's thesis
Budování osobní značky na instagramu
Building personal brand on instagram
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je vyhledání organických marketingových strategií, které sevyužívají na sociální síti Instagram z pohledu globálního trhu. Jak moc silné jsou a nebonaopak slabé, jaké faktory ovlivňují celý proces. Primárně jsem se zaměřil na strategii,která nese název Follow/Unfollow a k tomu pár doplňkových strategií, které jsoupojmenované jako Hashtag strategie, Komentářová strategie …moreAbstract:
The objective of this bachelor's thesis is to find the right organic marketing strategies,which are used on the social site Instagram from the global market point of view. To findout how effective or ineffective they are, to understand which factors affect the wholeprocess. We will primarily focus on strategy, which carries the title Follow/Unfollow, andsome additional strategies, which called Hashtag …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 5. 2020
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Stanislav Vasko
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
University of Creative CommunicationBachelor programme / specializace:
Creative marketing and communication / Online marketing
Theses on a related topic
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights
Folders
Files
IS4u, I.
23/5/2020