Využití umbrella brandingu v podmínkách soukromých galerií v České republice – Alexandra Beloborodova
Alexandra Beloborodova
Master's thesis
Využití umbrella brandingu v podmínkách soukromých galerií v České republice
Umbrella branding in private galleries in the Czech Republic
Anotácia:
Daná práce se zabývá zkoumáním modelu umbrella brandu a možností jeho uplatnění v podmínkách současného českého trhu s uměním, zejména komerčních galerií. Práce se věnuje otázkám brandingu galerií v celku a také aspektům, které z marketingového pohledu ovlivňují činnost kulturních organizací. Cílem práce je prostudovat z teoretického hlediska model umbrella brandu a vyhodnotit možnosti praktického …viacAbstract:
The purpose of this thesis is the research umbrella brand model and the possibility of its application in the current Czech art market, especially in commercial galleries. The thesis studies the umbrella brand concept in general and also focuses on its influence on cultural organizations. The thesis contains a terminological dictionary, which serves for a better understanding of the topic, and three …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2022
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/87016
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2022
- Vedúci: Marek Prokůpek
- Oponent: Lucia Horňáková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/87016
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme:
Arts Management
Práce na příbuzné téma
-
"Z bláta do louže, aneb keramická tvorba ladí s přírodou" Návrh a realizace výtvarných činností pro děti předškolního věku zaměřených na práci s keramickým materiálem s výstupem do exteriéru
Marie UHLÍŘOVÁ -
Land Art a jeho význam při práci s mentálně postiženými osobami
Pavel KŘIČEK -
Zkušenosti lektorů s prvky dramaterapie aneb Lze propojit kreativně-expresivní psychoterapii uměním s pedagogikou?
Jan Ráž -
Branding-its history and new challenges - Henkel AG & Co. KGaA, as an example of development and new challenges in branding
Eike Zawallich -
Green brands’ marketing strategies and their effects on green purchase intention: The case of Czech market
Ülkem Altunbulak -
Komunikační strategie Wannieck Gallery
Jitka Zaoralová -
Vliv Hanart TZ Gallery na recepci moderního čínského umění ve světě
Filip ŠTELMAK -
Soukromé galerie současného umění a jejich výstavní program
Aneta Změlíková