Postoje české veřejnosti k reklamám, ve kterých vystupují slavné osobnosti – Gabriela Švimberská
Gabriela Švimberská
Diplomová práce
Postoje české veřejnosti k reklamám, ve kterých vystupují slavné osobnosti
Anotace:
Práce se zabývá reklamou, její definicí, výhodami a nevýhodami. Rovněž se věnuje prvku, který se v reklamě používá, a to dporučovatelům. Podrobněji je rozbrána problematika celebrit v reklamě. Zejména se zabývám jejich výběrěm a rizikům, která jsou s nimi spojena. Parktická část se věnuje vlastnímu výzkumu názorů české veřejnosti k reklamám, ve kterých vystupují celebrity.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 12. 2007
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/4528
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 2. 2008
- Vedoucí: Libuše Mottlová
- Oponent: Jitka Černá
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/4528
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Sociálně psychologické aspekty využití celebrity v reklamním sdělení
Adam Škaloud -
Sociálně psychologické aspekty využití celebrity v reklamním sdělení
Pavel Michalec -
Sociálně psychologické aspekty využití celebrity v reklamním sdělení
Alesia Mukhina -
Celebrity endorsement v marketingu sociálních sítí
Martina Zelinková -
Využití celebrit v marketingové komunikaci
Klára Pokorná -
Využití celebrity v reklamním sdělení Poštovní spořitelny
Petra Hůrková -
Využití celebrit v reklamním sdělení
Roman Vasilenko -
Výzkum využití celebrit v marketingové komunikaci
Kristína Kožáriková