Zuzana Koperdáková
Bachelor's thesis
Customer experience
Customer Experience Managegement
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá tématikou Customer Experience a pojmů s tímto tématem souvisejících. Obsahově je práce rozdělena do tří částí. V první části jsou vysvětleny obecné pojmy, jako zkušenost nebo loajalita zákazníků. Druhá část je věnována medotologii využívané pro mapování a řízení Customer Experience. Ve třetí části je popsáno využití Customer Experience Managementu v praxi. Konkrétně v rámci …moreAbstract:
Bachelor thesis deals with the theme of customer experience and terms related to this topic. The thesis consists of three parts. The first part explains the terms generally, as the experience or customer loyalty. The second part is dedicated to medotology used for Customer Experience Management. In the third part is described application of Customer Experience Management in practice, particularly in …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 1. 2016
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/52993
Thesis defence
- Date of defence: 4. 1. 2017
- Supervisor: Alena Filipová
- Reader: Jiří Zeman
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/52993
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Manažer obchodu
Theses on a related topic
-
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane -
Customer experience
Andrea Brayerová -
Customer Experience as a Sustainable Source of Competitive Differentiation in the Age of Internet-Perspective of the Hotel Industry
Kryštof Luňák -
Customer Experience
Matej Sršeň -
Customer experience (CX) in services
Olha Hodunova -
Customer experience (CX) in services
Clintu Victor -
Customer journey mladých designérů v rámci soutěží
Kateřina Oppeltová -
Customer experience v e-commerce projektu Point4me
Michael Sázavský