Zuzana Koperdáková
Bakalářská práce
Customer experience
Customer Experience Managegement
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá tématikou Customer Experience a pojmů s tímto tématem souvisejících. Obsahově je práce rozdělena do tří částí. V první části jsou vysvětleny obecné pojmy, jako zkušenost nebo loajalita zákazníků. Druhá část je věnována medotologii využívané pro mapování a řízení Customer Experience. Ve třetí části je popsáno využití Customer Experience Managementu v praxi. Konkrétně v rámci …víceAbstract:
Bachelor thesis deals with the theme of customer experience and terms related to this topic. The thesis consists of three parts. The first part explains the terms generally, as the experience or customer loyalty. The second part is dedicated to medotology used for Customer Experience Management. In the third part is described application of Customer Experience Management in practice, particularly in …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 1. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/52993
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 1. 2017
- Vedoucí: Alena Filipová
- Oponent: Jiří Zeman
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/52993
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Manažer obchodu
Práce na příbuzné téma
-
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane -
Customer experience
Andrea Brayerová -
Customer Experience as a Sustainable Source of Competitive Differentiation in the Age of Internet-Perspective of the Hotel Industry
Kryštof Luňák -
Customer Experience
Matej Sršeň -
Customer experience (CX) in services
Clintu Victor -
Customer experience (CX) in services
Olha Hodunova -
Customer journey mladých designérů v rámci soutěží
Kateřina Oppeltová -
Customer experience v e-commerce projektu Point4me
Michael Sázavský