Lenka Čermáková
Bachelor's thesis
Analýza image značky H&M
Image Analysis of H&M Brand
Abstract:
Bakalářská práce na téma Analýza image značky H&M je zaměřena na vnímání dané oděvní značky na českém trhu. Cílem práce je na základě kvantitativního výzkumu porovnat spotřebitelské vnímání značky s její identitou a žádoucí image. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou popsány pojmy související s tematikou práce. Praktická část představuje oděvní značku H&M a analyzuje …moreAbstract:
This bachelor's thesis on the topic of Image Analysis of H&M Brand is focused on the perception of the fashion brand H&M on the Czech market. Building on a quantitative research, the goal of the paper is to compare the consumer brand perception with its identity and desired image. The thesis is divided into two parts, theoretical basis and practical research. The theoretical part covers the basic concepts …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 1. 2014
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/59973
Thesis defence
- Date of defence: 27. 6. 2014
- Supervisor: Marcela Zamazalová
- Reader: Jitka Černá
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/59973
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Arts Management
Theses on a related topic
-
Zásady brand identity a jejich aplikace při tvorbě návrhu brand identity svíček Emiu
Thi Thanh Huyen Ngoová -
Brand management as a positioning strategy for a global tech corporate brand
Andrey Laptev -
Brand & Corporate Identity pro značku High & Focused
Alfred Czital -
Identita a image značky Strany zelených pohledem jejího vedení, její členské základny a veřejnosti
Lukáš Havlík -
Vizuální identita značky
Bianka Demčáková -
Identita a image značky Syoss na českém trhu.
Karolína Šaňková -
Identita a image značky Oral-B na českém trhu elektrických zubních kartáčků
Lukáš Dlouhý -
Identita a image značky Strany zelených pohledem jejího vedení, její členské základny a veřejnosti
Lukáš Havlík