Karolína Šaňková

Diplomová práce

Identita a image značky Syoss na českém trhu.

Syoss: Brand identity and brand image
Anotace:
Cílem diplomové práce je zjistit, do jaké míry se shoduje identita a image značky Syoss na českém trhu. Teoretická východiska práce byla popsána v úvodní části práce, která je se zaměřuje na definování pojmů značka, hodnota značky, identita a positioning značky a image značky. V praktické části byla detailně představena značka Syoss, byla zjištěna její identita na základě analýzy její komunikace. Dále …více
Abstract:
The aim of the thesis is to find out to what extent the identity and image of Syoss brand match on the Czech market. The theoretical background was described in the theoretical part of the thesis which focuses on the definition of the term brand, brand equity, brand image, positioning and brand image. In the practical part, Syoss was introduced in detail, its identity was established based on the analysis …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 6. 2023
  • Vedoucí: Vladimíra Khelerová
  • Oponent: Kamila Matysová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/89268

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program:
Mezinárodní obchod