Nejčastěji využívané metody výuky u žáků s dyskalkulií na I. stupni základních škol – Tereza LECHNEROVÁ, DiS.
Tereza LECHNEROVÁ, DiS.
Bachelor's thesis
Nejčastěji využívané metody výuky u žáků s dyskalkulií na I. stupni základních škol
The most frequently used methods of teaching pupils with discalculia in primary school
Anotácia:
V teoretické části jsme zpracovali témata úzce související s problematikou dyskalkulie. Vymezili jsme pojem dyskalkulie jakožto součást specifických poruch učení, a specifikovali jsme jednotlivé typy dyskalkulií. Pro ucelenost pohledu na problematiku jsme uvedli skutečnosti, které mají v procesu edukace žáků s dyskalkulickými obtížemi při vzdělávání nezastupitelné místo, vliv rodiny a kompetence školských …viacAbstract:
In the theoretical part [of this thesis], we assembled topics closely related to the problem of dyscalculia. We defined the term dyscalculia as part of a specific spectrum of learning difficulties, and specified different types of dyscalculia. For a comprehensive view of this problem, we listed factors that have an invaluable place in the process of educating pupils with dyscalculic difficulties, including …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2019
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: PhDr. Ladislav Zilcher, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
LECHNEROVÁ, Tereza. \textit{Nejčastěji využívané metody výuky u žáků s dyskalkulií na I. stupni základních škol}. Online. Bakalárska práca. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Faculty of Education. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/46ilgk/.
Jak správně citovat práci
LECHNEROVÁ, Tereza. Nejčastěji využívané metody výuky u žáků s dyskalkulií na I. stupni základních škol. Ústí nad Labem, 2019. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of EducationBachelor programme / odbor:
Special Education / Special pedagogy - intervention
Práce na příbuzné téma
-
Kurz základů fotografování pro dospělé se zaměřením na specifické vzdělávací potřeby účastníků podle věku
Kateřina Duchoslavová -
Postoje a vzdělávací potřeby učitelů v kontextu společného vzdělávání dětí se specifickými vzdělávacími potřebami v běžných mateřských školách
Zuzana SÝKOROVÁ -
Specifické vzdělávací potřeby sociálních pracovníků obecních a městských úřadů
Kamil Hric -
Specifické potřeby žáků s dyslexií ve výuce chemie
Lucie Lednová -
Specifické vzdělávací potřeby a vliv na školní úspěšnost
Iva Skořepová -
Specifické vzdělávací potřeby dítěte s ADHD
Lenka Konopásková -
Specifické vzdělávací potřeby dítěte s ADHD
Miriam Marhounová -
Dyskalkulie a jiné specifické poruchy učení v matematice
Lucie Plodíková