Úloha školy při plánování budoucnosti mladých lidí s postižením ukončujících povinnou školní docházku. Případová studie životních drah mladých lidí s postižením. – Kateřina ŠEVCOVÁ
Kateřina ŠEVCOVÁ
Master's thesis
Úloha školy při plánování budoucnosti mladých lidí s postižením ukončujících povinnou školní docházku. Případová studie životních drah mladých lidí s postižením.
The role of school in planning the future of young people with disabilities finishing their compulsory school attendance. Case study of young people with disabilities from a life course perspective.
Abstract:
Práce je zaměřena na žáky s postižením, kteří plní povinnou školní docházku ve škole i mimo ni, formou individuálního vzdělávání a na úlohu školy, při plánování budoucnosti dětí s postiženímAbstract:
The diploma thesis focues on pupils with impairment and disabilities who are attending elementary school with an individual plan and on its role on planning the future of these children.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 6. 2016
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Šárka Káňová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠEVCOVÁ, Kateřina. \textit{Úloha školy při plánování budoucnosti mladých lidí s postižením ukončujících povinnou školní docházku. Případová studie životních drah mladých lidí s postižením.}. Online. Master's thesis. Plzeň: University of West Bohemia, Faculty of Education. 2016. Available from: https://theses.cz/id/46k6wl/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
ŠEVCOVÁ, Kateřina. Úloha školy při plánování budoucnosti mladých lidí s postižením ukončujících povinnou školní docházku. Případová studie životních drah mladých lidí s postižením.. Plzeň, 2016. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teacher Training for Basic Schools / Teacher Training for BSPL Teachers
Theses on a related topic
-
Profesní kompetence a osobnostní předpoklady pedagoga na základní škole speciální v Pardubickém kraji
Radka Laštovičková -
Diferenciace přípravy předškoláka se SVP na nástup do běžné základní školy a do speciální základní školy
Petra Millerová -
Podpůrná opatření u žáků s mentálním postižením v základní škole a v základní škole speciální
Lucie PŠENICOVÁ -
Asistent pedagoga při výuce matematiky na základní škole speciální a základní škole
Barbora Rosenbaumová -
Působení asistenta pedagoga v základní škole speciální
Natálie Hubatková -
Specifika vyučování v základní škole speciální
Barbora Kozáková -
Rozvoj komunikačních dovedností u žáků s poruchami autistického spektra na základní škole speciální
Ilona Křikavová -
Intervenční a terapeutické techniky na základní škole speciální v Královéhradeckém kraji
Iveta Berná Čerychová