Misleading Advertising and Its Impact on Consumers – Kristína Beníčková
Kristína Beníčková
Bachelor's thesis
Misleading Advertising and Its Impact on Consumers
Misleading Advertising and Its Impact on Consumers
Abstract:
This bachelor thesis deals with the misleading advertising and its impact on consumers. The first part of the thesis clarifies the basic theoretical principles. It defines necessary marketing terms along with the useful definitions concerning this topic and analyzes the misleading practices in advertising. The theoretical principles are then used in the practical part. The main objective of this bachelor …moreAbstract:
Tato bakalářská práce se zabývá zavádějící reklamou a jejím vlivem na spotřebitele. První část práce objasňuje základní teoretické principy. Definuje důležité pojmy z oblasti marketingu spolu s jinými užitečnými termíny a analyzuje zavádějící praktiky používané v oblasti reklamy. Tyto teoretické principy jsou následně využité v praktické části. Hlavním cílem této bakalářské práce je definovat problematiku …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 5. 2015
Accessible from:: 7. 5. 2015
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Beníčková, Kristína. Misleading Advertising and Its Impact on Consumers. Zlín, 2015. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 7.5.2015
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 7. 5. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesBachelor programme / field:
Philology / English for Business Administration
Theses on a related topic
-
Spotřebitelské chování a marketing
Kateřina Cibochová -
Vliv televizní reklamy na spotrebitele konkrétního produktu u vybrané společnosti
Dávid Srna -
Reklama na Instagramu a její vliv na spotřebitele
Gabriela Nešporová -
Efektivita globální reklamy a její vliv na spotřebitele
Tamara Charashvili -
Nekalosoutěžní reklama a její vliv na spotřebitele
Michaela Filipiecová -
Vliv reklamy na spotřebitele
Petra Metelková -
Reklama na alkohol, její právní a etická regulace a vliv na spotřebitele
Jana Varčoková -
Reklama v rozhlasovém a televizním vysílání a její vliv na spotřebitele
Veronika Mlčochová