Projekt zlepšení současného stavu marketingové komunikace ve vybrané společnosti – Bc. Eliška Majerová
Bc. Eliška Majerová
Diplomová práce
Projekt zlepšení současného stavu marketingové komunikace ve vybrané společnosti
The Project of Improvement of Current Situation of Marketing Communication in the Selected Company
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na zlepšení současného stavu marketingové komunikace ve vybrané společnosti, která působí na Jižní Moravě v oblasti oční optiky a optometrie. Diplomová práce je klasicky rozdělena na tři části. Cílem teoretické části bylo zpracovat literární rešerši týkající se oblasti marketingové komunikace a poté formulovat teoretická východiska pro zpracování části praktické. Cílem praktické …víceAbstract:
The diploma thesis is focused on the improvement of the current marketing communication in the chosen company that operates in South Moravia within the field of ophthalmic opticians and optometry. The diploma thesis is classically divided into three parts. The aim of the theoretical part was to compile a literature research related to the field of marketing communication and then to formulate a theoretical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 8. 2020
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MAJEROVÁ, Eliška. \textit{Projekt zlepšení současného stavu marketingové komunikace ve vybrané společnosti}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/46ph1l/.
Jak správně citovat práci
Majerová, Eliška. Projekt zlepšení současného stavu marketingové komunikace ve vybrané společnosti. Zlín, 2020. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Strategické marketingové řízení malého podniku
Věra Tkáčová -
Strategické marketingové řízení velkého podniku
Adam Kopřiva -
Návrh marketingové strategie vybrané organizace
Andrey Rybalka -
Strategické marketingové řízení společnosti
Angelina Bashkatova -
Návrh marketingové strategie Tanečního klubu pod záštitou Střediska volného času Juventus
Jessica Gryczová -
Návrh marketingové strategie firmy
Jan Žilka -
Analýza marketingové komunikace vybrané společnosti
Filip Laciga -
Strategické marketingové plánování
Edita Urbanová