Bc. Eliška Majerová

Diplomová práce

Projekt zlepšení současného stavu marketingové komunikace ve vybrané společnosti

The Project of Improvement of Current Situation of Marketing Communication in the Selected Company
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na zlepšení současného stavu marketingové komunikace ve vybrané společnosti, která působí na Jižní Moravě v oblasti oční optiky a optometrie. Diplomová práce je klasicky rozdělena na tři části. Cílem teoretické části bylo zpracovat literární rešerši týkající se oblasti marketingové komunikace a poté formulovat teoretická východiska pro zpracování části praktické. Cílem praktické …více
Abstract:
The diploma thesis is focused on the improvement of the current marketing communication in the chosen company that operates in South Moravia within the field of ophthalmic opticians and optometry. The diploma thesis is classically divided into three parts. The aim of the theoretical part was to compile a literature research related to the field of marketing communication and then to formulate a theoretical …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 8. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Jiří Bejtkovský, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Majerová, Eliška. Projekt zlepšení současného stavu marketingové komunikace ve vybrané společnosti. Zlín, 2020. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing