Tomáš Brabec

Bakalářská práce

Politický marketing a jeho využití v českých a slovenských volbách

Political marketing and its use in Czech and Slovak elections
Anotace:
Hlavním cílem této práce je vytvoření marketingového plánu pro podporu nově vznikající politické strany, která bude kandidovat ve volbách do Poslanecké sněmovny v Parlamentu České republiky. Marketingový plán zahrnuje všechny nástroje moderního politického marketingu, který je v současné době využíván politickými stranami a hnutími. Jedná se jak o klasické nástroje, jako je například využití tiskovin …více
Abstract:
The main goal of this bachelor thesis is to create a marketing plan and strategy as a support for the new emerging political party that will run in the upcoming election to the Chamber of Deputies in the Parliament of the Czech Republic. Our marketing strategy includes all parts of the modern political marketing which is currently used by political parties and movements. It includes traditional marketing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. PhDr. Lukáš Valeš, Ph.D.
  • Oponent: František Francírek, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., Vysoká škola NEWTON