Barbora Švalbová

Bachelor's thesis

Porovnání postavení distribučních značek v České republice a Velké Británii

Comparing position of private labels in the Czech Republic and the UK
Anotácia:
Práce porovnává a vyhodnocuje vývoj a současné postavení distribučních značek na trhu České republiky a Velké Británie. Porovnání je provedeno na základě dat společnosti AC Nielsen a IRI World Wide. Trhy byly porovnány z hlediska koncentrace trhu, investic do vlastních značek či propagačních aktivit, analýzy chování spotřebitele a vývoje prodeje distribučních značek v období ekonomické recese. Podařilo …viac
Abstract:
The thesis compares and evaluates the current status of development and position of private labels on the market in the Czech Republic and Great Britain. The comparison is based on the data of AC Nielsen and IRI World Wide. Markets were compared in terms of market concentration, investment in own brands or promotional activities, analysis of consumer behavior and the evolution of private labels sales …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 3. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 6. 2015
  • Vedúci: Jiří Sedláček
  • Oponent: Milan Postler

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/45188

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bachelor programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod