Porovnání postavení distribučních značek v České republice a Velké Británii – Barbora Švalbová
Barbora Švalbová
Bachelor's thesis
Porovnání postavení distribučních značek v České republice a Velké Británii
Comparing position of private labels in the Czech Republic and the UK
Anotácia:
Práce porovnává a vyhodnocuje vývoj a současné postavení distribučních značek na trhu České republiky a Velké Británie. Porovnání je provedeno na základě dat společnosti AC Nielsen a IRI World Wide. Trhy byly porovnány z hlediska koncentrace trhu, investic do vlastních značek či propagačních aktivit, analýzy chování spotřebitele a vývoje prodeje distribučních značek v období ekonomické recese. Podařilo …viacAbstract:
The thesis compares and evaluates the current status of development and position of private labels on the market in the Czech Republic and Great Britain. The comparison is based on the data of AC Nielsen and IRI World Wide. Markets were compared in terms of market concentration, investment in own brands or promotional activities, analysis of consumer behavior and the evolution of private labels sales …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 3. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/45188
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2015
- Vedúci: Jiří Sedláček
- Oponent: Milan Postler
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/45188
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Písmo v aranžérské a propagační činnosti
Martina Miklová -
Analýza reklamní a propagační činnosti společnosti Jaf Holz
Jan Chalupský -
Zefektivnění reklamní a propagační činnosti ve společnosti Actibois s.r.o,CZ
Tereza Hladíková -
Analýza marketingových a propagačních aktivit u organizátorů veřejné dopravy
Petra Hrdličková -
Propagační činnosti firmy HET
Václav MAREŠ -
Analýza propagační činnosti v pojišťovnictví
Petra Chrástecká -
Zlínský skatepark a jeho propagační aktivity
Jiří VOLEJNÍK -
Zlínský skatepark a jeho propagační aktivity
Jiří Volejník