Spotřební chování vybraného segmentu mládeže – Ing. Eva Šlezáková
Ing. Eva Šlezáková
Master's thesis
Spotřební chování vybraného segmentu mládeže
The Consumer Behavior of The Selected Segment of Youths
Abstract:
The thesis deals with the knowledge in the field of consumer behaviour. In particular, it is dedicated to Generation Y, born between 1978 - 1994. The main aim of this thesis is to describe the characteristics of this segment in consumer and purchasing behaviour. The first part is the theoretical basis of targeted marketing and assumptions concerning consumer behavior. The practical part includes research …moreAbstract:
Diplomová práca sa zaoberá poznatkami z oblasti spotrebného správania. Pozornosť je venovaná príslušníkom generácie Y, narodených v rokoch 1978 - 1994. Cieľom práce je zistiť, akými charakteristikami sa tento segment vyznačuje v spotrebnom a nákupnom správaní. Prvá časť práce je teoretickým základom v oblasti cieleného marketingu a východiská týkajúce sa spotrebného správania. Praktická časť obsahuje …more
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2017
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/cjthc/
Thesis defence
- Date of defence: 2. 6. 2017
- Supervisor: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
- Reader: PhDr. Jaroslav Jančík
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Vplyv súčasných svetových problémov na nákupné rozhodovanie a správanie vybranej skupiny respondentov
Eva Hajdáková -
Segmentačná stratégia firmy ALTEX na kanadskom trhu
Tatiana Čičalová -
Marketing Communication of Hospitality Facility Focusing on Congress
Nikola Mikéciová -
Segmentace trhu a analýza chování zákazníka
Petra Urbaníková -
Zákazníci (spotřebitelé) generace Y z pohledu marketingu
Petra Olszarová -
Zákazníci (spotřebitelé) generace Y z pohledu marketingu
Veronika Kuśová -
Porovnání rozhodovacího procesu zákazníků generace X, Y a Z.
Tetiana Oshchiepkova -
Nákupní chování spotřebitelů generace Y v odvětví maloobchodu
Tereza Zíková