Spotřební chování vybraného segmentu mládeže – Ing. Eva Šlezáková
Ing. Eva Šlezáková
Diplomová práce
Spotřební chování vybraného segmentu mládeže
The Consumer Behavior of The Selected Segment of Youths
Abstract:
The thesis deals with the knowledge in the field of consumer behaviour. In particular, it is dedicated to Generation Y, born between 1978 - 1994. The main aim of this thesis is to describe the characteristics of this segment in consumer and purchasing behaviour. The first part is the theoretical basis of targeted marketing and assumptions concerning consumer behavior. The practical part includes research …víceAbstract:
Diplomová práca sa zaoberá poznatkami z oblasti spotrebného správania. Pozornosť je venovaná príslušníkom generácie Y, narodených v rokoch 1978 - 1994. Cieľom práce je zistiť, akými charakteristikami sa tento segment vyznačuje v spotrebnom a nákupnom správaní. Prvá časť práce je teoretickým základom v oblasti cieleného marketingu a východiská týkajúce sa spotrebného správania. Praktická časť obsahuje …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2017
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/cjthc/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2017
- Vedoucí: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
- Oponent: PhDr. Jaroslav Jančík
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Vplyv súčasných svetových problémov na nákupné rozhodovanie a správanie vybranej skupiny respondentov
Eva Hajdáková -
Segmentačná stratégia firmy ALTEX na kanadskom trhu
Tatiana Čičalová -
Marketing Communication of Hospitality Facility Focusing on Congress
Nikola Mikéciová -
Segmentace trhu a analýza chování zákazníka
Petra Urbaníková -
Zákazníci (spotřebitelé) generace Y z pohledu marketingu
Petra Olszarová -
Zákazníci (spotřebitelé) generace Y z pohledu marketingu
Veronika Kuśová -
Porovnání rozhodovacího procesu zákazníků generace X, Y a Z.
Tetiana Oshchiepkova -
Nákupní chování spotřebitelů generace Y v odvětví maloobchodu
Tereza Zíková