Příklady dobré praxe inkluzivního vzdělávání v mateřské škole – Bc. Eva DVOŘÁKOVÁ
Bc. Eva DVOŘÁKOVÁ
Diplomová práce
Příklady dobré praxe inkluzivního vzdělávání v mateřské škole
Good practice examples of inclusive education in kindergaten
Anotace:
Tato diplomová práce na téma Příklady dobré praxe inkluzivního vzdělávání v mateřských školách je zaměřena především na konkrétní mateřskou školu, a to Mateřskou školu Radost, Rožnov pod Radhoštěm, příspěvková organizace. Cílem práce je zjistit, jakým způsobem ovlivňuje multidisciplinární spolupráce v této mateřské škole inkluzivní vzdělávání. V teoretické části práce jsou uvedeny základní pojmy, historie …víceAbstract:
This diploma thesis on the topic of Examples of good practice of inclusive education in kindergartens is primarily focused on a specific kindergarten, namely Radost Kindergarten, Rožnov pod Radhoštěm, a contribution organization. The aim of the thesis is to find out how multidisciplinary cooperation in this kindergarten affects inclusive education. In the theoretical part of the thesis, the basic concepts …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 6. 2023
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 8. 2023
- Vedoucí: doc. PaedDr. Alica Petrasová, PhD.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
DVOŘÁKOVÁ, Eva. Příklady dobré praxe inkluzivního vzdělávání v mateřské škole. Ostrava, 2023. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Feuersteinova metoda instrumentálního obohacování na základní škole
Terezie ŠUTORKOVÁ -
Metoda Reuvena Feuersteina jako možnost podpůrného opatření v inkluzivní škole
Vendula Jašková -
Inkluzivní vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením z pohledu učitelů vyučujících na základní škole
Natálie Pernicová -
Inkluzivní vzdělávání a možná rizika nepříznivého dopadu na sourozence dětí s postižením
Kristýna Sekaninová -
Rozvoj komunikační dovednosti u dětí předškolního věku za přispění Metody dobrého startu
Barbora Prčíková -
Využití Metody Dobrého startu u předškolních dětí jako formy prevence specifických poruch učení
Jitka Novotná -
Efektivita Metody dobrého startu v minimalizaci odkladu školní docházky u předškolních dětí z mateřských škol ve městě Chrudim
Edita KŘÍŽOVÁ -
Využití Metody dobrého startu u dítěte s autismem v předškolním vzdělávání.
Lucie MUSIOLOVÁ