We Are Unilever: Researching Corporate Communication Strategies Online – Bc. Tereza HAVRLANTOVÁ
Bc. Tereza HAVRLANTOVÁ
Diplomová práce
We Are Unilever: Researching Corporate Communication Strategies Online
We Are Unilever: Researching Corporate Communication Strategies Online
Abstract:
The aim of this thesis is to find out how Unilever presents itself through various means of communication on the Internet and especially in what way particular communication strategies differ. The analysis focuses on the social networking sites such as Facebook, Twitter and LinkedIn and the company global website. The research results in defining characteristic elements of communication through various …víceAbstract:
Cílem této diplomové práce je zjistit, jak se společnost Unilever prezentuje pomocí různých komunikačních prostředků na internetu, a především, v čem se jednotlivé komunikační strategie společnosti liší. Analýza se zaměřuje na sociální sítě Facebook, Twitter, LinkedIn a globální webové stránky společnosti. Výsledkem výzkumu je definování charakteristických prvků komunikace skrze jednotlivá média a …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2016
Zveřejnit od: 20. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Renata Tomášková, Dr.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HAVRLANTOVÁ, Tereza. We Are Unilever: Researching Corporate Communication Strategies Online. Ostrava, 2016. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 20.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 20. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Filozofická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Překladatelství a tlumočnictví / Angličtina pro překladatelskou praxi