Bc. Tereza HAVRLANTOVÁ

Master's thesis

We Are Unilever: Researching Corporate Communication Strategies Online

We Are Unilever: Researching Corporate Communication Strategies Online
Abstract:
The aim of this thesis is to find out how Unilever presents itself through various means of communication on the Internet and especially in what way particular communication strategies differ. The analysis focuses on the social networking sites such as Facebook, Twitter and LinkedIn and the company global website. The research results in defining characteristic elements of communication through various …viac
Abstract:
Cílem této diplomové práce je zjistit, jak se společnost Unilever prezentuje pomocí různých komunikačních prostředků na internetu, a především, v čem se jednotlivé komunikační strategie společnosti liší. Analýza se zaměřuje na sociální sítě Facebook, Twitter, LinkedIn a globální webové stránky společnosti. Výsledkem výzkumu je definování charakteristických prvků komunikace skrze jednotlivá média a …viac
 
 
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2016
Zverejniť od: 20. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: Mgr. Renata Tomášková, Dr.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

HAVRLANTOVÁ, Tereza. We Are Unilever: Researching Corporate Communication Strategies Online. Ostrava, 2016. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Filozofická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 20.4.2016

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 20. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Filozofická fakulta

University of Ostrava

Faculty of Arts

Master programme / odbor:
Translation and Interpreting / English for Translation

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.