Sociální status dětí se zdravotním postižením integrovaných v mateřských školách – Miroslava HOLANOVÁ
Miroslava HOLANOVÁ
Bakalářská práce
Sociální status dětí se zdravotním postižením integrovaných v mateřských školách
The social status of children with health disability integrated in kindergartens
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je zjišťování sociálního statutu členů sociálních skupin a míry začlenění dítěte s postižením do kolektivu dětí bez handicapu. Struktura práce je podřízena vymezenému cíli. Teoretická část vymezuje pojem integrace, podmínky a předpoklady pro její úspěšnost, nejčastější typy postižení, metody použité k výzkumu. Praktická část nás seznamuje s výzkumným problémem, jehož úkolem …víceAbstract:
This thesis focuses on survey of the social status of members in social groups and on the degree of disabled children´s integration into the group of children without handicaps. The thesis structure results from defined goal. The theoretical part defines the concept of integration, the conditions and prerequisites for its success, the most frequent types of disability and the methods used in research …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2010
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2010
- Vedoucí: doc. PhDr. Jiří Škoda, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HOLANOVÁ, Miroslava. \textit{Sociální status dětí se zdravotním postižením integrovaných v mateřských školách}. Online. Bakalářská práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Pedagogická fakulta. 2010. Dostupné z: https://theses.cz/id/471igb/.
Jak správně citovat práci
HOLANOVÁ, Miroslava. Sociální status dětí se zdravotním postižením integrovaných v mateřských školách. Ústí nad Labem, 2010. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 29. 04. 2010
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Tři typy persuasivní komunikace – expertní důvěra, motivace a strach (case study)
Sára Dvořáková -
Ošetřovatelská péče o pacienty s frakturou proximálního femuru a typy operačního řešení
Michaela Navrátilová -
Alternativní typy komunikace osob s autismem
Izabela SZTURCOVÁ -
"Fake news" jako fenomén současného média prostoru: koncepce, typy a míry odporu
Yuliia Vovk -
Typy třídních kolektivů a způsoby práce s nimi
Veronika SEDLECKÁ -
Předškolní vzdělávání u dítěte se sluchovým postižením v inkluzivním prostředí - klima třídy
Eliška VALOVÁ -
Klima školní třídy se žáky základní školy s minimální doporučenou úrovní pro úpravy očekávaných výstupů v rámci podpůrných opatření
Lucie NÁDENÍČKOVÁ -
Klima školní třídy očima žáků
Magdalena Dvořáková