The effects of first- and third-person perspectives on moral consideration in the professional world. – Nikola Poláková
Nikola Poláková
Bakalářská práce
The effects of first- and third-person perspectives on moral consideration in the professional world.
Vplyv perspektív prvej a tretej osoby na morálne úvahy v profesionálnom svete.
Anotace:
Sociální shoda je obecně chápána jako fenomén, která zahrnuje změny v chování pod nátlakem vrstevníků. Máme tendence souhlasit s ostatními s cílem zůstat členem skupiny. Tlak členů skupiny nás mnohonásobně nutí zapadat právě do této skupiny, abychom mohli dohlížet na zjevná fakta a často tak překročit své morální hodnoty. Na základě experimentu Šalamouna Ascha, kde použil různé motody k testování …víceAbstract:
Social conformity is generally understood as a phenomenon that involves behavioural changes under peer pressure. We tend to agree with others with the goal of becomming and remaining a part of the group. By trying to fit in, the pressure of the group members will many times force us to oversee obvious facts and often cross our own moral boundaries. Based on the experiment of Solomon Asch, where he …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. David William Mac Gillavry, Ph.D.
- Oponent: Jitka Sládková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
POLÁKOVÁ, Nikola. \textit{The effects of first- and third-person perspectives on moral consideration in the professional world.}. Online. Bakalářská práce. Praha: Vysoká škola NEWTON, a.s., NEWTON College a.s. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/47j2rh/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.NEWTON College a.s.
NEWTON College a.s.Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Global Business and Management
Práce na příbuzné téma
-
Proměna vybraných aspektů skupinové práce s ohledem na cíl skupinové práce
Veronika Babyrádová -
Focus Group v marketingovém výzkumu
Karolína Lapáčková