Jakub Hôrka

Bakalářská práce

Analýza marketingové komunikace neziskové organizace ZKSM

Analysis of Marketing Communication of a Non-profit Organisation ZKSM
Anotace:
Cieľom tejto bakalárskej práce je vytvorenie odporučení na zlepšenie marketingovej komunikácie neziskovej organizácie Združenie kresťanských spoločenstiev mládeže (ZKSM). Práca sa skladá z teoretickej a praktickej časti. Teoretická časť opisuje marketingovú komunikáciu neziskových organizácií, charakteristiky neziskových organizácií a marketingový výskum. Praktická časť obsahuje charakteristiku organizácie …více
Abstract:
The aim of this bachelor's thesis is to propose recommendations for improvement of marketing communication of a non-profit organisation Association of Christian Youth Communities (ZKSM). The thesis consists of theoretical and practical part. Theoretical part describes marketing communication of non-profit organisations, characteristics of non-profit organisations and marketing research. Practical part …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. Ing. Miloslava Chovancová, CSc.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Hôrka, Jakub. Analýza marketingové komunikace neziskové organizace ZKSM. Zlín, 2023. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku