Analýza marketingové komunikace neziskové organizace ZKSM – Jakub Hôrka
Jakub Hôrka
Bachelor's thesis
Analýza marketingové komunikace neziskové organizace ZKSM
Analysis of Marketing Communication of a Non-profit Organisation ZKSM
Anotácia:
Cieľom tejto bakalárskej práce je vytvorenie odporučení na zlepšenie marketingovej komunikácie neziskovej organizácie Združenie kresťanských spoločenstiev mládeže (ZKSM). Práca sa skladá z teoretickej a praktickej časti. Teoretická časť opisuje marketingovú komunikáciu neziskových organizácií, charakteristiky neziskových organizácií a marketingový výskum. Praktická časť obsahuje charakteristiku organizácie …viacAbstract:
The aim of this bachelor's thesis is to propose recommendations for improvement of marketing communication of a non-profit organisation Association of Christian Youth Communities (ZKSM). The thesis consists of theoretical and practical part. Theoretical part describes marketing communication of non-profit organisations, characteristics of non-profit organisations and marketing research. Practical part …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2023
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Hôrka, Jakub. Analýza marketingové komunikace neziskové organizace ZKSM. Zlín, 2023. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Business Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikácia mediálnej neziskovej organizácie Radio R
Matúš Jankovič -
Marketingová komunikácia neziskovej organizácie
Alica Chňapeková -
Marketingová komunikácia Českej federácie potravinových bánk s dôrazom na fundraising
Soňa Brodňanová -
Marketingová komunikácia neziskovej organizácie NÁRUČ Senior & Junior
Simon Ghannam -
Marketingová komunikace neziskové organizace Centrum komunitního organizování
Michaela Brašková