Efektivita speciálních pomůcek při vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebamí – Eliška HAVALOVÁ
Eliška HAVALOVÁ
Bachelor's thesis
Efektivita speciálních pomůcek při vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebamí
Effectiveness of special aids in the education of pupils with special educational needs
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá efektivitou speciálních pomůcek při vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Zaměřuje se na speciální pomůcky pro podporu rozvoje komunikace u žáků s tělesným a mentálním postižením, poruchou autistického spektra a mozkovou obrnou. Je rozdělená na dvě části, a to na část teoretickou a část praktickou. Teoretická část se skládá ze tří kapitol. První kapitola …moreAbstract:
The bachelor thesis deals with the effectiveness of special aids in the education of pupils with special educational needs. It focuses on special aids to support the development of communication in pupils with physical and mental impairment, autism spectrum disorder and cerebral palsy. It is divided into two parts, namely the theoritical part and the practical part. The theoritical part consists of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 4. 2022
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Edita Satinská, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HAVALOVÁ, Eliška. \textit{Efektivita speciálních pomůcek při vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebamí}. Online. Bachelor's thesis. Ostrava: University of Ostrava, Pedagogical Faculty. 2022. Available from: https://theses.cz/id/480ob3/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
HAVALOVÁ, Eliška. Efektivita speciálních pomůcek při vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebamí. Ostrava, 2022. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyBachelor programme / field:
Special Pedagogy / Special Pedagogy
Theses on a related topic
-
Postoje studentů speciální pedagogiky z hlediska implicitní a explicitní kognice: k oboru speciální pedagogiky, žákům se speciálními vzdělávacími potřebami a k získaným kompetencím k vykonávání budoucí profese
Kateřina Maříková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
Speciální vzdělávací potřeby v dopravní pedagogice
Otakar Konsbul -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků s ADHD na 1. stupni základních škol
Lucie Masná -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Simona Mračková -
Rozvoj a podpora co-workingových center a makerspaces jakožto nástroje kreativní ekonomiky: případová studie města Brna
Veronika Štefánková