Efektivita speciálních pomůcek při vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebamí – Eliška HAVALOVÁ
Eliška HAVALOVÁ
Bachelor's thesis
Efektivita speciálních pomůcek při vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebamí
Effectiveness of special aids in the education of pupils with special educational needs
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá efektivitou speciálních pomůcek při vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Zaměřuje se na speciální pomůcky pro podporu rozvoje komunikace u žáků s tělesným a mentálním postižením, poruchou autistického spektra a mozkovou obrnou. Je rozdělená na dvě části, a to na část teoretickou a část praktickou. Teoretická část se skládá ze tří kapitol. První kapitola …viacAbstract:
The bachelor thesis deals with the effectiveness of special aids in the education of pupils with special educational needs. It focuses on special aids to support the development of communication in pupils with physical and mental impairment, autism spectrum disorder and cerebral palsy. It is divided into two parts, namely the theoritical part and the practical part. The theoritical part consists of …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 4. 2022
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Edita Satinská, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HAVALOVÁ, Eliška. Efektivita speciálních pomůcek při vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebamí. Ostrava, 2022. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyBachelor programme / odbor:
Special Pedagogy / Special Pedagogy
Práce na příbuzné téma
-
Postoje studentů speciální pedagogiky z hlediska implicitní a explicitní kognice: k oboru speciální pedagogiky, žákům se speciálními vzdělávacími potřebami a k získaným kompetencím k vykonávání budoucí profese
Kateřina Maříková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
Speciální vzdělávací potřeby v dopravní pedagogice
Otakar Konsbul -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků s ADHD na 1. stupni základních škol
Lucie Masná -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Simona Mračková -
Rozvoj a podpora co-workingových center a makerspaces jakožto nástroje kreativní ekonomiky: případová studie města Brna
Veronika Štefánková