Ing. Bc. Helena Šenkeříková

Master's thesis

Marketingová koncepce náborových aktivit vybrané SŠ

Marketing conception of hiring activities in chosen secondary school
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá analýzou marketingových aktivit vybrané SŠ, a to zejména ve vztahu k budoucím uchazečům. Práce je rozdělena do dvou částí. Smyslem první části je popsat problematiku, obecné principy marketingu a marketing v oblasti středního školství. Dále jsou zde charakterizovány vlivy prostředí školy a zmíněny techniky výzkumu a zjišťování dat. Praktická část obsahuje analýzu vnitřního …viac
Abstract:
This diploma thesis deals with marketing activity analysis at chosen secondary school. It is directed on the relationship with its next applicants. The thesis is divided into two parts. The aim of the first part is to describe the problem, general principles of marketing, and marketing on secondary schools in general. Furthermore, school environment influences and research techniques are desribed. …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 5. 2015
  • Vedúci: RNDr. Barbora Javorová
  • Oponent: Ing. Mgr. Miroslava Černá

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta

Masaryk University

Faculty of Education

Master programme / odbor:
Teacher Training for Secondary Schools / Teacher Training of Specialized Subjects for Secondary Schools