Vykonávání marketingové profese ve vztahu k rysům osobnosti – Daniela Molnar
Daniela Molnar
Master's thesis
Vykonávání marketingové profese ve vztahu k rysům osobnosti
Performing a Marketing Profession in Relation to Personality Traits
Abstract:
Abstrakt Diplomová práce se zabývá rysy osobnosti člověka, který vykonává nebo hodlá vykonávat marketingovou profesi. Každá osobnost má jiné prožívání a způsob chování, vyjadřování a postoje k práci, ale ne všechny typy osobnosti mohou vykonávat a být úspěšné ve výkonu profese v oblasti marketingu. Proto je zajímavé zjistit, jaké osobnostní rysy by měli mít specialisté v oblasti marketingu. Cílem diplomové …moreAbstract:
The diploma thesis deals with the personality traits of an individual who performs or is going to pursue a marketing profession. Each type of personality has different experience and behavior patterns, manner of speech and attitude to work. However, not all types of personalities can perform and be successful in the pursuit of a marketing profession. Therefore, it is interesting to find out what personality …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 8. 2019
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/arqpk/
Thesis defence
- Date of defence: 17. 6. 2022
- Supervisor: PhDr. Ladislava Knihová, MBA
- Reader: Mgr. Jitka Cirklová, M.A.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Dopad pandemie Covid-19 na výkon profese učitele
Veronika Prokopová -
Sebeobrana a její uplatnění při výkonu profese ZZ
Martin Landa -
Výkon konkrétní právnické profese (státní zástupce-aktuální právní a psychologické aspekty)
Ludmila Dobrozemská -
Budoucnost profese soudního tlumočníka a soudního překladatele
Simona Fürstová -
Využití typologie osobnosti v emočním marketingu
Magdaléna Zachová -
Uplatnenie psychológie v marketingu
Kristína Baráthová -
Využití designu osobností v destinačním marketingu
Alžběta Vondráčková -
Psychologické základy marketingu
Pavlína Vašíčková