Daniela Molnar

Diplomová práce

Vykonávání marketingové profese ve vztahu k rysům osobnosti

Performing a Marketing Profession in Relation to Personality Traits
Anotace:
Abstrakt Diplomová práce se zabývá rysy osobnosti člověka, který vykonává nebo hodlá vykonávat marketingovou profesi. Každá osobnost má jiné prožívání a způsob chování, vyjadřování a postoje k práci, ale ne všechny typy osobnosti mohou vykonávat a být úspěšné ve výkonu profese v oblasti marketingu. Proto je zajímavé zjistit, jaké osobnostní rysy by měli mít specialisté v oblasti marketingu. Cílem diplomové …více
Abstract:
The diploma thesis deals with the personality traits of an individual who performs or is going to pursue a marketing profession. Each type of personality has different experience and behavior patterns, manner of speech and attitude to work. However, not all types of personalities can perform and be successful in the pursuit of a marketing profession. Therefore, it is interesting to find out what personality …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 8. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 17. 6. 2022
  • Vedoucí: PhDr. Ladislava Knihová, MBA
  • Oponent: Mgr. Jitka Cirklová, M.A.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace