Vykonávání marketingové profese ve vztahu k rysům osobnosti – Daniela Molnar
Daniela Molnar
Diplomová práce
Vykonávání marketingové profese ve vztahu k rysům osobnosti
Performing a Marketing Profession in Relation to Personality Traits
Anotace:
Abstrakt Diplomová práce se zabývá rysy osobnosti člověka, který vykonává nebo hodlá vykonávat marketingovou profesi. Každá osobnost má jiné prožívání a způsob chování, vyjadřování a postoje k práci, ale ne všechny typy osobnosti mohou vykonávat a být úspěšné ve výkonu profese v oblasti marketingu. Proto je zajímavé zjistit, jaké osobnostní rysy by měli mít specialisté v oblasti marketingu. Cílem diplomové …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the personality traits of an individual who performs or is going to pursue a marketing profession. Each type of personality has different experience and behavior patterns, manner of speech and attitude to work. However, not all types of personalities can perform and be successful in the pursuit of a marketing profession. Therefore, it is interesting to find out what personality …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 8. 2019
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/arqpk/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2022
- Vedoucí: PhDr. Ladislava Knihová, MBA
- Oponent: Mgr. Jitka Cirklová, M.A.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Dopad pandemie Covid-19 na výkon profese učitele
Veronika Prokopová -
Sebeobrana a její uplatnění při výkonu profese ZZ
Martin Landa -
Výkon konkrétní právnické profese (státní zástupce-aktuální právní a psychologické aspekty)
Ludmila Dobrozemská -
Budoucnost profese soudního tlumočníka a soudního překladatele
Simona Fürstová -
Využití typologie osobnosti v emočním marketingu
Magdaléna Zachová -
Uplatnenie psychológie v marketingu
Kristína Baráthová -
Využití designu osobností v destinačním marketingu
Alžběta Vondráčková -
Psychologické základy marketingu
Pavlína Vašíčková