Využití typologie osobnosti v emočním marketingu – Mgr. Magdaléna Zachová
Mgr. Magdaléna Zachová
Master's thesis
Využití typologie osobnosti v emočním marketingu
The usage of personality typology in emotional marketing
Anotácia:
Diplomová práce pojednává o propojení typologie osobnosti a emočního marketingu. Teoretická část nejprve zobrazuje základní témata, která jsou stavebním kamenem druhé části práce. Emoční marketing, typologie osobnosti, neuromarketing a nákupní chování jsou čtyři oblasti teoreticky rozpracovány z hlediska jejich terminologie, druhů, specifikace a metod, a to celé v kontextu digitálního prostředí. Následující …viacAbstract:
The present master thesis deals with the connection between personality typology and emotional marketing. The theoretical part first shows the basic themes that are the building blocks of the second part of the thesis. Emotional marketing, personality typology, neuromarketing and buying behaviour are the four areas theoretically elaborated in terms of their terminology, types, specifications and methods …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 4. 2023
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/a56ry/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2023
- Vedúci: Ing. Pavel Rosenlacher
- Oponent: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Marketing Communication / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Psychológia trhu v hotelierstve/CR
Alžbeta Ľuptáková -
Okázalá spotřeba jako téma emočního apelu v reklamě – projektový návrh reklamní komunikace v tiskových médiích
Zuzana Radová -
Úloha hudby v reklamě
Mária Žilecká -
Využití emočního apelu v reklamě - analytická studie - soubor kazuistik
Zuzana Radová -
Sociální reklama a její vývoj do současnosti
Natálie Bendlová -
Přesvědčování prostřednictvím emocí. Analýza konkrétní televizní reklamy zaměřené na děti mladšího školního věku
Petr Přikryl