Profesní příběhy začínajících učitelů ve středoškolském stupni vzdělávání – Ing. Ondřej Růžička
Ing. Ondřej Růžička
Bakalářská práce
Profesní příběhy začínajících učitelů ve středoškolském stupni vzdělávání
The professional stories of a beginning teacher at the secondary school
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá profesními zkušenostmi začínajících učitelů na středních školách. Obsahuje hypotézy ohledně požadavků MŠMT na začínající učitele středních škol a je doplněno poznatky těchto začínajících učitelů. Také je zde uveden dotazníkový průzkum včetně potvrzení či vyvrácení základních hypotéz daných MŠMT. V závěru jsou uveden y výsledky dotazníkových šetření.Abstract:
The bachelor's thesis deals with the professional experiences of novice teachers in secondary schools. It contains hypotheses regarding the requirements of the Ministry of Education, Culture and Sports for beginning secondary school teachers and is supplemented by the findings of these beginning teachers. There is also a questionnaire survey including confirmation or refutation of the basic hypotheses …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 3. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2024
- Vedoucí: Mgr. Daniela Nováková, Ph.D. DiS.
- Oponent: Radmila Dytrtová, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
RŮŽIČKA, Ondřej. \textit{Profesní příběhy začínajících učitelů ve středoškolském stupni vzdělávání}. Online. Bakalářská práce. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Institut vzdělávání a poradenství. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/48dlur/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Institut vzdělávání a poradenstvíČeská zemědělská univerzita v Praze
Institut vzdělávání a poradenstvíBakalářský studijní program:
Učitelství praktického vyučování
Práce na příbuzné téma
-
Professional Development of Beginning Psychotherapists Trained in Gestalt Therapy, CBT and Psychodynamic Therapy
Lenka Maruniaková -
Teacher Professional Development and Teacher Training Program in the USA: A Case Study
Petra Zvolská -
Self-reflection in Teacher Development
Veronika Popelková -
Beginning teacher's self-reflection
Nikoleta Vlčková -
Vývoj profesní a kariérové zralosti žáků středních škol
Rudolf Kopecký -
Profesní problémy začínajících učitelů na středních školách
Petra FRASUNKOVÁ -
A Cross-Cultural Analysis of Literature Education in Czech and American Middle School
Kateřina Glučová -
Using literary texts to develop vocabulary in English at middle school level
Zuzana MIFKOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva