Efektivní internetové bankovnictví pro komerční klienty – Bc. Milan Vodička
Bc. Milan Vodička
Diplomová práce
Efektivní internetové bankovnictví pro komerční klienty
Efficient Internet Banking for Commercial Clients
Anotace:
Cílem diplomové práce je navrhnout variantu efektivního internetového bankovnictví určeného komerční klientele v České republice. Úvod práce je věnován specifikaci cíle a objasňuje zvolenou metodologii. Následují historie a význam internetu a internetového bankovnictví. Další část se zabývá vymezením a členěním komerční klientely v rámci České republiky. Dále je práce zaměřena na popis současného stavu …víceAbstract:
The goal of the graduation thesis is to design a variant of efficient internet banking for commercial clientele in the Czech Republic. At the beginning the thesis specifies the goal concretely and explains the chosen methodology. Next are the descriptions of the history and importance of the internet and internet banking. The following chapter defines and categorizes commercial clients in the Czech …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 6. 2009
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/cmmxv/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2009
- Vedoucí: PhDr. František Jirásek, CSc.
- Oponent: Ing. Marcela Soldánová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Finance
Práce na příbuzné téma
-
Trendy v nabídce služeb a produktů komerčního bankovnictví
Jaroslav Urbanec -
Srovnání kvality služeb internetového bankovnictví v nabídce komerčních bank ČR
Monika Jelínková -
Produkty přímého bankovnictví v obchodní strategii obchodní banky
Kateřina Malá -
Customer satisfaction with internet banking in Kyrgyzstan
Bermet Almazbek Kyzy -
The internet as an effective marketing tool for small businesses
Thandiwe Ntuli -
Internet banking v podmienkach slovenských bánk
Ingrid Pastoreková Hegyiová -
Internet banking
Jana Kuljová -
Možnosti predaja bankových produktov cez internet
Marta Kubáňová