Vybrané doprovodné programy Národní galerie v Praze ve Veletržním paláci pro základní školy – Bc. BcA. Darina Hlinková, Ph.D.
Bc. BcA. Darina Hlinková, Ph.D.
Master's thesis
Vybrané doprovodné programy Národní galerie v Praze ve Veletržním paláci pro základní školy
Selected Attendent Programs of National Gallery Prague in Veletržní palác for Elementary Schools
Anotácia:
Diplomová práce VYBRANÉ DOPROVODNÉ PROGRAMY NÁRODNÍ GALERIE V PRAZE VE VELETRŽNÍM PALÁCI PRO ZÁKLADNÍ ŠKOLY se zaměřuje na oblast pedagogiky a didaktiky aplikovanou na muzejní a galerijní prostředí, konkrétně na analýzu vybraných doprovodných programů. Teoretická část nejprve definuje základní pojmy z oblasti muzejní a galerijní pedagogiky. Nejobsáhlejší a nejpodstatnější sekce teoretické části je …viacAbstract:
Master thesis SELECTED ATTENDANT PROGRAMS OF NATIONAL GALLERY PRAGUE IN VELETRŽNÍ PALÁC FOR ELEMENTARY SCHOOLS deals with area of education and didactics applied to museum and gallery space, concretely to analysis of selected attendant programs. Theoretical part defines the basic terms from the field of museum and gallery education. The largest and the most important part is dedicated to diverse methods …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2010
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/c371u/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2010
- Vedúci: Mgr. Lucie Jagošová, DiS.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsMaster programme / odbor:
Historical Sciences / Museology
Práce na příbuzné téma
-
Současnost moravských muzejních a galerijních knihoven: Nástroje a postupy udržení relevance
Jan Ryšavý -
Islámské umění jako téma estetické výchovy a muzejní a galerijní edukace
Kristýna Rendlová -
Jak udržet a neztratit své publikum po dobu rekonstrukce muzea. Fungování muzea a jeho práce s veřejností během rekontrukce
Kateřina Machová -
Zážitková pedagogika a její využití v muzejní a galerijní pedagogice
Veronika OKODUWA -
Vývoj muzejní pedagogiky v Památníku Petra Bezruče (Představení Památníku Petra Bezruče a jeho aktivit směrem k veřejnosti a školám)
Eva SCHWANOVÁ -
Objektové vyučování v muzejní edukaci a školním vzdělávání a jeho přínos v těchto oblastech
Monika DOKOUPILOVÁ -
Muzejní a galerijní činnost a možnosti jejího financování z Regionálního operačního programu Střední Morava
Pavel Urban -
Muzejní a galeijní knihovny a knihovna Moravské galerie v Brně
Kristýna Chrástová