Analýza zahraničních trhů na jehličnaté řezivo firmy Javořice, a.s., dceřinné společnosti CE WOOD, a.s. – Ing. Vladimíra KADLČÍKOVÁ
Ing. Vladimíra KADLČÍKOVÁ
Bakalářská práce
Analýza zahraničních trhů na jehličnaté řezivo firmy Javořice, a.s., dceřinné společnosti CE WOOD, a.s.
An analysis of the foreign market of white sawn timber for the Javořice, a. s., subsidiary company of the CE WOOD, a. s
Anotace:
Cílem bakalářské práce je vypracovat analýzu zahraničního trhu na jehličnaté řezivo pro společnost Javořice, a. s., dceřinou společnost CE WOOD, a. s.. S využitím teoretických poznatků bude provedena analýza zahraničních trhů, na které holdingová společnost CE WOOD, a. s. může exportovat jehličnaté řezivo. Na základě provedených analýz budou vybrány a doporučeny nejatraktivnější zahraniční trhy.Abstract:
The aim of my bachelor thesis is to elaborate an analysis of a foreign market of white sawn timber for the Javořice, a. s., subsidiary company of the CE WOOD, a. s. Based on theore-tical knowledge I tried to analyze the foreign market where could the CE WOOD, a. s. ex-port white sawn timber. The most attractive foreign markets will be chosen and recommen-ded by analysing the main principles of the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 5. 2007
Identifikátor:
6736
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2007
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KADLČÍKOVÁ, Vladimíra. \textit{Analýza zahraničních trhů na jehličnaté řezivo firmy Javořice, a.s., dceřinné společnosti CE WOOD, a.s.}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2007. Dostupné z: https://theses.cz/id/48qskz/.
Jak správně citovat práci
KADLČÍKOVÁ, Vladimíra. Analýza zahraničních trhů na jehličnaté řezivo firmy Javořice, a.s., dceřinné společnosti CE WOOD, a.s.. Zlín, 2007. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 10. 05. 2037
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Analýza produktu jako zdroje konkurenční výhody z pohledu zákazníka a společnosti. Implementace zjištěných výsledků, metodiky inovace produktu a její význam pro rozvoj společnosti, opatření a aktivity v průběhu životního cyklu produktu
Alžběta Matějková -
Životní cyklus produktu firmy Happyend
Kristýna Terzievová -
Životní cyklus produktu
Luka Martin Valek -
Životní cyklus produktu
Anis Habib -
Životní cyklus produktu
Alena Povolná -
Životní cyklus produktu z hlediska vlivu na životní prostředí
Petra Hauzrová -
Životní cyklus produktu z hlediska vlivu na životní prostředí
Ondřej Doucha -
Úloha komunikace v jednotlivých etapách životního cyklu produktu
Andrea Punčochářová