E-learning a jeho využití jakožto didaktické pomůcky na jednotlivých stupních vzdělávacího systému v Plzni – Bc. Jakub KAREL
Bc. Jakub KAREL
Diplomová práce
E-learning a jeho využití jakožto didaktické pomůcky na jednotlivých stupních vzdělávacího systému v Plzni
E-learning as teaching support for levels of the education system in Pilsen
Anotace:
Cílem práce bylo získat informace o podobě a využití e-learningových metod na jednotlivých stupních vzdělávacího systému v Plzni. Soustředil jsem se především na problematiku rozdílnosti jednotlivých úrovní vzdělávání. V tomto kontextu jsem poté nahlížel na e-learning. Všímal jsem si zda a jakým způsobem se využívá, jaký je hlavní smysl využití elektronického vzdělávání. E-learning je poměrně novým …víceAbstract:
The aim this thesis was to obtain information on the form an intensity of e-learning usage at different levels of the educational system in Pilsen. The author is focusing primarily on the issue of differences among the education levels and the implications these pose for e-learning methods. The author pays focuses on whether e-learning is applied, and if so in what situations and what are its primary …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2012
Zveřejnit od: 30. 4. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2013
- Vedoucí: Mgr. Michal Tošner, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KAREL, Jakub. \textit{E-learning a jeho využití jakožto didaktické pomůcky na jednotlivých stupních vzdělávacího systému v Plzni}. Online. Diplomová práce. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, Fakulta filozofická. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/48ro8o/.
Jak správně citovat práci
KAREL, Jakub. E-learning a jeho využití jakožto didaktické pomůcky na jednotlivých stupních vzdělávacího systému v Plzni. Plzeň, 2012. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta filozofická
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.4.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 30. 4. 2012 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta filozofickáZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta filozofickáMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Základy společenských věd-Geografie
Práce na příbuzné téma
-
Postoje a zkušenosti českých učitelů s konceptem blended learning
Natálie MIKOLÁŠOVÁ -
Blended learning jako nástroj rozvoje digitálních kompetencí pedagogických pracovníků
Eva Mertová -
Blended learning ve výuce žáků s SPU
Robin Horák -
Blended Learning Activities to Meet Individual Learning Needs
Iveta Pekařová -
Ověření efektivnosti výuky anglického jazyka modelem blended learning aplikovaným v distanční části online komponentem MyEnglishLab
Danuše Vymetálková -
Blended Learning in ELT Focused on the Development of Speaking Skills
Nikola Kozderová -
Blended learning ve vzdělávání manažerů
Pavel Duchek -
Blended learning ve výuce angličtiny na VOŠ zdravotnické
Ludmila FALTÝNKOVÁ