Faktory ovlivňující spokojenost návštěvníků Jihočeského kraje (Českokrumlovsko) – Barbora VALTROVÁ
Barbora VALTROVÁ
Bachelor's thesis
Faktory ovlivňující spokojenost návštěvníků Jihočeského kraje (Českokrumlovsko)
Factors Affecting a Visitors´ Satisfaction in South Bohemia (The Region of Český Krumlov)
Anotácia:
Hlavním cílem práce byla identifikace faktorů, které ovlivňují spokojenost návštěvníků cestovního ruchu v Českokrumlovském regionu a posouzení souladu mezi jejich představou a reálným stavem. Bylo zjišťováno vnímání kvantity a kvality primární a sekundární nabídky cestovního ruchu na Českokrumlovsku z hlediska poptávky. Na základě výsledků kvantitativního výzkumu byla navržena opatření, která by mohla …viacAbstract:
The main goal of this thesis was to identify factors influencing the satisfaction of tourists visiting the region of Český Krumlov and evaluating the conformity of the visitors' expectations and the reality. Main focus of the research was to clarify how visitors view the quantity and quality of primary and secondary offer of the destination. Based on the results of the quantitative research were made …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2016
Zverejniť od: 15. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Petr Štumpf, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VALTROVÁ, Barbora. \textit{Faktory ovlivňující spokojenost návštěvníků Jihočeského kraje (Českokrumlovsko)}. Online. Bakalárska práca. České Budějovice: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Faculty of Economics. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/48z80j/.
Jak správně citovat práci
VALTROVÁ, Barbora. Faktory ovlivňující spokojenost návštěvníků Jihočeského kraje (Českokrumlovsko). Č. Budějovice, 2016. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 15.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 15. 4. 2016 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of EconomicsBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Management of Commerce
Práce na příbuzné téma
-
Dopady COVID-19 na loajalitu a spokojenost návštěvníků hotelových služeb
Darya Kubrakova -
Spokojenost se službami jako faktor rozvoje cestovního ruchu v oblasti Třeboňsko
Klára LIŠKOVÁ -
Spokojenost návštěvníků wellness center v Brně
Karolína Chvátalová -
Spokojenost návštěvníků s informačními službami v turismu
Jana Pechová -
Kvalita služeb a spokojenost návštěvníků v turistické destinaci Pec pod Sněžkou
Natalie Zemanová -
Vybraná oblast Plzeňského kraje pohledem návštěvníků - spokojenost, kvalita služeb
Lenka TRCHOVÁ -
Vybraná oblast Plzeňského kraje pohledem návštěvníků - spokojenost, kvalita služeb
Kateřina CAFOURKOVÁ -
Spokojenost klientů s nabídkou restaurace Pod Věží
Tereza Smužová
Názov
Vložil
Vložené
Práva