Logisticko-marketingové aktivity exportu – Bc. Natálie Klimszová
Bc. Natálie Klimszová
Bakalářská práce
Logisticko-marketingové aktivity exportu
Logistic-marketing activities of export
Anotace:
Cílem bakalářské práce je prostřednictvím analýzy vyhodnotit současný stav vybraných procesů exportu, na kterých se ve zvolené společnosti spolupodílí marketing i logistika, a na tomto základě následně navrhnout opatření pro jejich zefektivnění. Ke zpracování práce jsou použita zejména sekundární data získaná z interních materiálů zvolené společnosti. V úvodní části práce bude provedeno shrnutí důležitých …víceAbstract:
The aim of the bachelor thesis is to evaluate the current state of selected export processes in the selected company, in which marketing and logistics are involved. On this basis will subsequently propose measures for their efficiency. Secondary data that are obtained from the internal materials of the selected company will be used to process the thesis. In the introductory part of the thesis, a summary …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 7. 2023
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/qsmpd/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 8. 2023
- Vedoucí: Mgr. Šárka Čemerková, Ph.D.
- Oponent: Ing. Tereza Růžičková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéBakalářský studijní program / obor:
Marketing / Marketing